Avatar

Igår var jag på bio igen! har blivit en hel del bio det senaste!

Hur som helst så var det 13 biosugna tjejer och killar som placerade sig i stolarna på Bergakungen för att njuta av Avatar. Och njöt gjorde man med besked!

Avatar har slått rekord i att dra in pengar, vad jag har hört så var det 1.7 miljarder(?). Och den är värd det, om en film nu kan vara värd något. Det är den mest välgjorda filmen jag någonsin har haft äran att titta på!
Jag kan inte annat än beundra skaparen för sin livliga fantasi och oerhörda tålmodighet. Det kan inte ha varit lätt att komma på alla dessa otroliga saker som fanns i filmen.

Det enda jag blev lite besviken på var möjligen att filmen var grymt förutsägbar. Redan efter en halvtimma visste man i princip hur den skulle sluta och det drog ner spänningsfaktorn ganska mycket.

Vi såg på den i 3D, vilket gjorde upplevelsen ännu bättre. Dock tror jag inte det spelar särskilt stor roll om man ser den som vanlig film eller i 3D, eftersom den är så oerhört välgjord.

Avatar är en film som alla borde se, hur dålig man än tycker att den verkar vara. Om inte för handlingen så för den otroliga visuella upplevelsen!


Kommentarer
Postat av: Lyddddia

Börjar redan få slut på idéer om vad jag ska kommentera.. Nejdå! Jättebra film :D Vad hade du sagt på en skala från 1-10? ^^

2010-01-22 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0