Boom boom splash

Denna tisdag har bjudit på en hel del. Mest fysik. Det är jag  så trött på att jag har lust att göra något riktigt hemskt med.

Jag beslutade mig för att inte gå på Astronomin idag eftersom vi skulle varit klara med ett grupparbete, och hur långt har jag och Cissi kommit? Nej just det, ingen stans. Bra jobbat efter tre veckor!. Och jag kände mig inte så sugen på att gå till skolan och ha lektion i en klass som inte är N2b och skämma ut mig. Nej tack.

Så istället hade jag sovmorgon en timma! När jag väl steg upp var jag lika trött som alltid eftersom jag igår gjorde det klassiska misstaget att tänka : "Men jag har sovmorgon, då kan jag vara uppe längre!"
Jag styrde mina trötta steg mot busshållplatsen (lika sen som alltid), och självklart fick jag springa. Vad annars när man är trött?

Och vad händer sen? Jo, vid Hovåsskolan går det på en hel klass med sjuåriga barn, varav fyra småkillar beslutar sig för att terrorisera mig hela vägen in till Järntorget.

"Vad heter du?"
- Det har väl fan inte du med att göra
"Hur gammal är du?"
-Mycket äldre än dig, så SCHHHH
"Varför är du så dålig på att lösa korsord?"
-Men ursäkta då, gör det bättre själv....fjant
"Kan jag få din tidning?"
-Nej, det är MIN tidning, snorunge!
"Jag vill ha din penna!"
-Skaffa dig en egen!
"Varför har du skrivit...I....D..I-O...T...Idiot på sätet framför dig?"
-"Jag kände bara för att skriva ditt namn på hebreiska, kan du hålla klaffen nu?"

Ååh gud vad irriterad jag var. Tänk om man hade vågat svara så. Om bara inte deras lärare suttit två säten fram...

Ja sen var det dags för biologi, och hade Johan rättat proven? Neeeeeeej.
Sen var det bara matte och därefter hände det enda roliga på hela dagen! Jag lyckades komma över en påse nachochips som Barrrrrrbro lagt på ett bord, och de fanns inte kvar länge vill jag lova! :D

Fysikhandledning....jag vill inte ens säga något om det....en satmara till lärare som hatar mig, och som dessutom var otrevlig! Fyy...

Hoppas verkligen att morgondagen blir bättre, annars stannar jag hemma!

Nu har ni fått eran dagliga dos av pessimism, Godnatt alla glada!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tack för ett gott skratt

2009-12-23 @ 18:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0