Frisörångest!

De som känner mig vet att jag avskyr när saker förändras. Avskyr! Ogillar. Hatar, om man så vill.
Detta gäller även små, obetydliga saker som att den där prydnadstomten minsann inte stod där förra året, eller att den tandkrämen hade vi absolut inte sist! Kalla mig weirdo, det kan nog ligga något i det...
Med avseende på det så infinner sig nu en hemsk ångest eftersom jag ska klippa mig imorgon. Huuu.
Hade jag väntat hade jag gjort det, men när man kan se de kluvna topparna med blotta ögat allt oftare, ja då kan man inte dra ut på det mer.

Så nu är frågan: hur ska jag göra?
Alternativ ett är att köra safe och klippa topparna. Ganska tråkigt, men då vet jag hur det blir. Alternativ två är att klippa upp håret lite mer och klippa en mer tydlig snedlugg, eftersom min nu börjar få samma längd som resten av håret. Den syns knappt.

Sen är det färgen. Just nu är mitt hår hyfsat blondt efter sommaren men om en månad är det verkligen inte blondt längre. Eller ja, jag får typ utväxt fastän jag inte färgat håret liksom....inte så charmigt. Så jag funderar på någon brunare nyans. Feg som jag är blir det nog inget av det.


Jennifer Aniston, varför ser man inte ut som DU? Alltid lika fin i håret....
HJÄLP MIG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0