Julklappar

Idag trängdes jag i stan med alla andra dumma svenskar som inte köpt sina julklappar än. Hur korkad får man bli? Inte nog med att man redan är stressad för att man inte har köpt en enda julklapp, det finns tusentals andra som trängs och knuffas så att paniken stiger för varje minut som man inte får något gjort. Hur som helst så lyckades jag köpa allt jag skulle till slut, så nu ligger de inslagna och klara under granen, redo att öppnas!

Jag och Linn åkte ett slag till Jul på Liseberg. Väldigt mysigt får jag säga, den varma chokladen satt som en smäck! ;)
Vid fyratiden åkte jag hem, och väl hemma var det bara en sak som fattades: huvudvärk. Men det fixade sig till slut det också, inte ska väl någonting känna sig bortglömt i juletider! Migrän, så det blev att sova i ett par timmar innan jag var fit for fight igen.

Sedan kom Josefine hit. Det var ett tag sen, alltid lika roligt att träffa henne! Vi bytte julklappar, och gosh vad den tjejen vet vad jag vill ha alltså! Vad hade hon i paketet, om inte ett armband från pearls for girls? Min lycka var gjord, och är gjord för ett bra tag framöver!

Jag gratulerar pappa som fyller år idag!:D


Kommentarer
Postat av: Josefine

Allt för dig Jeyjey <3, den e fin på dig (A)<3

Älskar dig <3

2009-12-23 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0