Köpt på Mellandagsrean

Idag var jag inne på mellandagsrean med Cecilia. Redan klockan 09:50 stog vi utanför Bianco i nordstan  och trängdes med mer folk än väntat. Vi som trodde att vi var de enda som orkat oss upp så pass tidigt. Vi fick i alla fall en knapp timma med ganska lite folk. Vid elvatiden strömmade det till och det blev nästan outhärdligt att gå runt och kolla. Att prova saker var det nästan inte tal om.

Hur som helst så fick jag med mig några grejer. Självklart begick jag misstaget att köpa saker som inte var på rean, men det är sånt som händer...




Jeansleggins från Vero Moda



Linne/Tunika/Klänning från Lindex  (rea!)



Stor skjorta från BikBok



Stephanie Meyers "Genom dina ögon", och mascaran the Colossal volume


Ska in till rean en sväng imorgon också, med Lydia. Men imorgon så köper jag antagligen ingenting, om jag inte hittar ett par boots vill säga...

Kommentarer
Postat av: Lydia!!!!!

ojoj, stor shopparen! :D jag har med den boken, säg inte slutet dåeeee......

2010-01-22 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0