091128

Dagen började med att man gick upp klockan åtta (-_-), allt för att man lovat att stå som elevinformatör på Öppet Hus i skolan. Säg inget, snälla.

Efteråt gick jag och min Reeeka på stan, och till slut fastnade vi på ett supermysigt cafe som hette Andrum. Ligger mittemot Nordstan nästan vid Brunnsparken. Rekommenderar det verkligen jättestarkt, det var hur mysigt som helst!

Vi satt nog där i fyra-fem timmar, det var en helt perfekt lördag! Kul med lite ensamtid med min räka:D

När jag kom hem hade mamma lagat världens godaste mat. Helt seriöst så var det bland det godaste jag har ätit i hela mitt liv,


Nu sittter jag klistrad framför Eragon på TV4. Bäst!
"One part brave, three parts fool"

Godnatt alla trötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0