Busted

Det var precis vad jag blev på programmeringen idag. Rätt roligt faktiskt.
Läraren gick igenom några uppgifter på tavlan, och jag hade faktiskt lyckats med bedriften att inte höra ett enda ord, så när folk började knappa på tangentborden för att lösa uppgifterna satt jag där som ett frågetecken. Inte för att jag brydde mig om det, så jag surfade in på Facebook istället. (Jag var väl kanske inte det enda som inte pluggade i och för sig). Så helt plötsligt sitter jag där, och så börjar pekaren röra sig över skärmen av sig själv! Jag bara hoppade tillbaka och stirrade. Drar i den för att återfå kontrolllen, medan jag i panik ser den röra sig mot det röda krysset i hörnet. NOO!
*Klick*
Och så var mitt Facebookäventyr över, och när jag tittar upp för att se vem skurken var....så ser jag läraren sitta där med vääärldens nöjdaste flin på läpparna. Och jag blev naturligtvis helt knallröd i ansiktet och började räkna ivrigare än någon annan.

Asshole!

Kommentarer
Postat av: Cissi

KAMMA DIG OCH SKRIV ETT NYTT INLÄGG KVINNA!!!!!!!! ;)

2009-11-25 @ 17:29:46
URL: http://metrobloggen.se/anewlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0