Pearls for Girls och Pizza Hut!

Kass uppdatering nu ett par dagar, men med mina inte så jättemånga läsare så blir det inte en så stor katastrof ändå!

Idag har jag varit på Frölunda Torg första gången sedan de byggt om. Blev rätt besviken om jag ska vara ärlig, eftersom jag inte hittade så många nya butiker, jämfört med butikernas nya lokaler. Affärerna har i princip bara flyttat, och den enda nya affären jag är glad att de fått är Gina Tricot, men den hade inte öppnat än. Men det kommer med tiden.

Mitt ärende var att hitta en present till Linn som fyllt år, och jag åkte därifrån med ett armband från  Pearls for Girls. Personligen tycker jag att de ha skitsnygga smycken, och det jag fastnade för var ett ganska enkelt länkarmband med  ett par pärlor och en graverad platta som hänge. Tur att Linn gillade det också!
Vad tycker ni om Pearls for Girls?

Vi åkte in till Pizza Hut för att äta, och åt var precis vad vi gjorde. Jag kommer inte kunna äta på år och dar!

igår såg jag färdigt första säsongen av Gossip Girl, och idag kom jag fram till att jag sett 12 timmar av den serien på två dagar. Det var ganska sorgligt...


Pearls for Girls
(inte det armbandet min kompis fick)



Kommentarer
Postat av: Cissi

Fast du BORDE tycka om att New Yorker öppnar i januari! Jag ska helt seriöst köa som ini... för att få dom bästa plaggen FÖRST! Gud, den där affären alltså... det är som en drog för mig ;P

2009-11-15 @ 10:53:21
URL: http://metrobloggen.se/anewlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0