Pissa, pissa på, pissa på IFK! :D

Guldmatch idag; AIK-IFK
Göteborgare som jag är borde jag vara ledsen just nu, men det är jag inte! För det var AIK som tog hem segern och det var AIK jag hoppades skulle göra det! Men trots att AIK vann så känner jag ett litet styng av medlidande för IFK, göteborgaren i mig tvingar mig...

Öis åkte ur allsvenskan vilket var hemskt tråkigt, men Gais vann ju solklart med 3-1 mot Halmstad idag så mitt humör är på topp ändå! Och till råga på allt så delar Hysén och Wanderson på förstaplatsen i skytteligan!

        

Kommentarer
Postat av: linnéa emelies kära vän <3

hur kan du säga så! hoppas emelie knuffades lite extra i matkön idag, säg tinte så om kära ifk <3

2009-11-02 @ 14:07:30
Postat av: Julia

Haha, njaae, mig knuffade hon inte, däremot Lydia. Men hon gav mig ett antal mördarblickar!:D <3

2009-11-02 @ 14:37:14
Postat av: Linn

Tur att du känner medlidande för ÖIS i alla fall, annars hade det inte varit så roligt för dig ;) men men, nu vinner vi superettan istället!

2009-11-02 @ 18:47:25
Postat av: Julia

Klat jag gör! Klart ÖIS gör!:D

2009-11-02 @ 21:06:27
Postat av: Mathias

Ärligt.... du är min kusin och därmed min släkting!

Du är Göteborgare, dock gaisare! Men frågan jag ställer mig är hur fan kan du säga att du hoppades att Råttjävlarna skulle vinna?! finner ingen logik i det! Jag blir riktigt förbannad.... Hade det varit gais som mötte aik i en liknande final (kommer dock ALDRIG ske) för ni är för dåliga! MEN om mot all förmodan så skulle jag alldrig i hela mitt liv hoppas på att AIK skulle vinna! Vi som är från göteborg måste ju hålla ihop.



Så snälla Julia förklara hur du tänker!



/Mathias

2009-11-09 @ 00:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0