Sjuk?=O

Det är faktiskt sant!
Jag, tjejen som aldrig är sjuk har faktiskt blivit det! Feber och allmänt hängig, så jag har legat i sängen hela dagen. Först nu som jag orkade mig upp.
Fast jag är glad för det! För jag har nämligen haft mina aningar om att jag får extrem huvudvärk när jag äter choklad, eftersom det har verkat hänga samman den senste tiden, men nu kanske det bara var början till det här:D PUH
Vill tacka Cecilia för hennes inlägg som var helt och håller avsett för mig på hennes blogg! Tack(L)

Igår hade jag tråkigt hemma så jag gorde ett enormt misstag: jag började följa ännu en serie. Nu har Gossip Girl lagts till i min lista av serier som måste följas, och det kan aldrig vara bra.
Utöver Gossip Girl så följer jag Grey's Anatomy, How I Met Your Mother, Modern Family, True Blood och Bored To Death. Förutom dessa kollar jag på Vänner, Dexter, Scrubs och Seinfeld. Ja det är en Nolifer ni har att göra med förstår ni!

Nej, nu ska jag dra mig tillbaka igen, ha det så trevligt!:D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha, jag vet att du älskade mitt inlägg! ;)

OCH jag tänkte bara säga, HELLO! Jag följer Greys, one tree hill (både söndag och alla vardagar:S), scrubs, vänner, desperate housewives, gossip girl, greek, how i met your mother OCH priviliged. DÄR har vi nolife! xD

2009-11-12 @ 19:33:49
URL: http://metrobloggen.se/anewlife
Postat av: Emil

Skulle jag vara Sveriges största douche bag om jag skulle ta och skriva min lista på serier nu? : )

2009-11-14 @ 01:44:49
Postat av: Julia

Njae alltså, ja vet att jag är något av en wannabe-emilserienördserpåallaserier-tjej, men jag vet att du r serienördarnas serienörd! Så du behöver inte skriva listan, jag vet min plats i rangordningen ändå! :P ;)

2009-11-14 @ 10:43:18
Postat av: E

I'm King Curtis and I want my bacon!

2009-11-15 @ 02:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0