Taylor Lautner

Idag var det skola som vanligt, men jag var inte där så länge. Åkte hem efter kemin och sov i fem timmar, välbehövligt! Eller inte, eftersom jag sovit tolv timmar natten till idag...(ja, jag la mig klockan sex igår!:P)

Sen kom Josefine med Geisha till mig, typiskt henne att vara så snäll!:D Häromveckan hade hon köpt ett jättefint armband till mig från Thailand, måste lägga upp en bild på det snart. TACK

Det är så tråkigt nu alltså. Det finns ingenting att se fram emot nu så det är så svårt att orka med skolan! Dock så ska jag på New Moon på lördag med Fredrika! Allt tack vare Lydia som hade ett par extra biljetter! Behöver väl knappt nämna hur glad jag är över det!!

Jag förstår mig inte på de som inte gillar Twilight...det måste ju vara en av världens mest underbara bokserier, och filmerna går inte heller av för hacke! Och bara för att väldigt mångas fjortisar råkar gilla filmen, så betyder inte det att inte normala folk kan gilla den också...

Dessutom...den här killen är så snygg att han kan vända den straightaste killen till inte-så-straight-längre... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0