TIDSBRIST!

Sen när blev ansvar det enda man tillbringar tiden med? Alltid är det någon sorts ansvar, och det största ansvaret är så oerhört tidskrävande att man inte har tid för annat: skolan. Sen när blev en timmas sovmorgon inte längre en extra timma man kan sova, utan en extra timma man kan plugga på kvällen innan?
Och när sjutton började man ställa in tiden med kompisar för att man har för mycket läxor?

Och slutligen; varför tror alla lärare att deras ämne är det enda ämnet?

Jag får snart ett aggressivt anfall på alla lärare som vägrar inse att vi har tio andra ämnen på schemat utöver deras, och att ALLA lärare tänker exakt likadant!

Ja, jag kan väl påstå att jag fick mig en rejäl kalldusch när jag insåg hur pass mycket jag har kvar inför mattprovet på fredag. Dessutom har jag Medicinsk Grundkurs till klockan tjugo över fyra imorgon och träning direkt efter. När ska jag hinna räkna allt det där?




Kommentarer
Postat av: Jenniemartinas

Varför spenderar du tiden vid datorn då kära vän? :-) Om schemat är SÅÅÅ tight så att säga!! ;-)

2009-11-04 @ 21:59:15
URL: http://jenniemartinas.blogg.se/
Postat av: Frida Stigevik

sv: tack så jätte mkt! :D ska ta nya bilder som modell redan i helgen! ^^

2009-11-05 @ 08:15:34
URL: http://treets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0