Upp 3D

Idag har jag varit och sett den nya animerade 3D-filmen Upp. Det var faktiskt en riktigt bra film, och man kan tro att det är en barnfilm men det tycker jag inte!

Dock tyckte jag att den var väldigt sorglig eftersom den innehöll just sånt som får mig att bli lite nere. Sensmoralen i den var väldigt tydlig skulle jag säga; ta chansen medan du har den, skjut inte upp saker till morgondagen och det är aldrig för sent!

Mer vill jag inte säga ifall någon av er som läser det här tänkte se den!

Jag och Fredrika var rejält trötta efter filmen och hade väldigt roligt åt glasögonen som man fick ha på sig, men bilderna som togs är ganska så hemska så vi får se vad som händer med dem!

Nu är klockan inte mycket men jag är ganska trött så det här inlägget blir kort!


Jag diggar hans  haka mest av allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0