Att Välja

Nu är det då dags att välja vilken riktning den här bloggen ska ta. Ostrukturerade saker är nämligen  hemskt oattraktivt! Som den bloggtönt jag är så följer jag ju cirka 10-12 bloggar om dagen, av vilka samtliga minus två är av samma genre.

Idén är ju att det här ska bli ett ställe med lite tunga texter som det så fint heter, där jag skriver precis vad som cirkulerar i mitt huvud för ögonblicket. Dessvärre är det här stackars huvudet ganska tomt för tillfället! Fast där talade jag osanning, det är snarare sprängfyllt, men inte med något som är relevant för någon annan än mig själv.

Egentligen har jag en hel drös ämnen jag skulle kunna skriva mycket om ,men att få ner tankar i en läsbar text kan vara svårare än vad man tror. När dessutom ingen annan än jag läser dem sitter motivationen djupt inne också! Tekniskt sett skulle man kunna se det här som en schizofren stackares dagbok. Sitta här och skriva för sig själv, vad är det för stil.

Hur som helst, den där provocerande genren är något som lockar. Och inte provocerande a la ”Jag-hatar-allt-som-rör-sig-och-skriver-gärna-om-det”, utan mer lite sådär allmänt kritiserande.

Det här tåls att tänka på, och jag antar att bara tiden vet svaret. Vi får väl se!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0