Delta hit och delta dit...

Det är lov, så vad gjorde jag idag? Gick till skolan...

Det är sorgligt, det är patetiskt och det är sant. Johan hade satt upp kemihandledning idag och eftersom jag inte hade något bättre för mig så gick jag upp klockan sju imorse för att åka dit. Nu har jag nästan förlorat min rätt att gnälla när vi inte har lov, det borde finnas en gränns vid vilken man förlorar sin sån rätt va?

Sen gick Fredrika och jag till Burger King, och på väg därifrån så gjorde Freddan BK en bricka fattigare när hon råkade slänga den i papperskorgen. Inte så kul nu kanske, men då hade vi riktigt skoj åt det!
Vidare till stadsbiblioteket med Linn, innan jag åkte hem.

Nu försöker jag ladda inför matchen mot IBK Göteborg. Med den svackan jag är inne i kan det knappast gå mer än på ett sätt, hoppas att resten av mitt lag är på topp. Det brukar de vara!

Läste för övrigt en helt efterbliven artikel på Aftonbladet idag, om en kvinna som svalt 78 silverbestick. Sen fick hon tydligen ont i magen, klen tjej uppenbarligen. Lite stål kan väl vem som helst äta! Nåja, smaken är som baken. 

                          YUMMY!                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0