Du är inte direkt perfekt själv!

De människor jag aldrig kommer att förstå mig på, det är de som ständigt tror att de är bättre än resten av befolkningen. Som tydligen ser sig själva upphöjda på någon slags piedestal med en tiara på huvudet och tusentals personer som knäböjer framför dem. De måste ju uppenbarligen se något i sig själva som inte jag ser?

 

Den här ilskan är såklart inte tagen ur luften, det finns en person som är precis så  illa däran som jag beskriver, om inte värre. Hur han kan lasta över sina egna arbten och bekymmer på oskyldigt folk som egentligen inte har med det att göra, det går över mitt förstånd. Som anklagar de för att förstöra för ett tjugotal personer trots att det är han som har klantat till det (igen), det går över mitt förstånd. Hur har han mage till det?

 

Hade han varit duktig hade man kunnat ha lite överseende med hans beteende, men när han dessutom är helt inkompetent på det han gör, trots att han påstår sig ha full kontroll, det gör det inte enklare. Han skäller på oss. Han skäller på oss. Och det värsta av allt, han har ta mig tusan lyckats trycka ner varenda en av de inblandade personern i tåspetsarna på sina skor. Och sen undrar han varför man inte kommer? Tänk på det ett tag du!

 


Kommentarer
Postat av: lydde

kunde inte inte sagt det bättre själv.. jag förstår mig verkligen inte på honom. SUCK!

2009-10-28 @ 16:52:36
Postat av: Julia

Han är inget att förstå sig på! Finns inget innanför hans pannben

2009-10-28 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0