I know you want me

Ja, nedanstående inlägg bevisar vad som händer med mig när jag blir lämnad ensam!

Dagen har bjudit på diverse saker, det började med att Lydia och Jennie kom hit. Vi bakade kladdkaka, särskilt kladdg vet jag inte om den blev, men god som tusan! Som vanligt när vi är på vårt konstiga humör så kan vad som helst hända. Den här gången lyckades vi hålla oss i skinnet. Enligt oss iallafall.

Sedan kom Emelie farandes från Lerum. Efter ett slag kom också Karin.  Så det har varit en rolig dag med mycket skratt!

Nu sitter jag för mig själv, har lite väl mycket astronomiska mått i huvudet, men det funkar. Kladdkakan är sen länge slut och jag har ofattbart ont i magen. Undrar varför...

                                          


Kommentarer
Postat av: Cissi

ååh, gud va mysigt =) Önskar man hade vart med asså ;)

2009-10-29 @ 10:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0