Pannkakor har aldrig varit godare

Tänkte egentligen skriva ett helt annat inlägg än om innebandy, som antagligen bara jag tycker är intressant, men jag kan inte låta bli...
För jag är nyss hemkommen från matchen mot IBK Göteborg. Vår tränares förra lag. Serieledarna.
Och vi VANN!

Slutresultatet blev 6-1 till Lindome, och jag tänker inte säga mer än att hela laget gjorde bästa matchen den här säsongen! Riktigt härligt!

Sen blev det hem och göra pannkakor( eller ja....mamma hade gjort dem, men det låtsas vi inte om), och vinstgalen som jag var gjorde jag en hedran till Lindome IBK. Hehehe.

  

Kommentarer
Postat av: Ana

gott ska äta pannkakor snart =)

2009-10-31 @ 19:06:22
URL: http://anibanani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0