Bye Bye Birdie!!

Efter lite beslutsångest, panik och några magsår har jag äntligen lyckats bestämma mig för vilken färg på skorna jag vill ha!
Min kompis Reeekan åker nämligen till LA imorgon (jäkla fubbis), och snäll som hon är så bunkrar hon upp med converse åt sina buddies eftersom de är så mycket billigare där!

Jag har beslutat mig för ett par helt vanliga svarta, väldigt användbara året om, och ett par solgula. Mycket mycket fina solgula faktiskt!

Nu hoppas jag bara att Reeekan inte knäcker sin stackars rygg när hon släpar runt på alla våra skor där nere! Hade vart förfärligt tråkigt!

Ha det så jätte jätte jätte jätte jätte jätte bra i Los Angeles nu  E!! (L)(L)(L)(L)(L)





Förhoppningsvis går allt som det ska!

HEJ DÅ REKAN!! (L) :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0