Klänningar!!!

Nu har jag varit inne på lite nätshoppingsidor igen. Att jag aldrig lär mig!

Det första jag hittade var en klänning från Dolce Gabbana. Den är helt underbar, och den tar sig lätt in på topp fem snyggaste klänningarna jag har sett! Volang, snygga färger och lagom lång! SJÄLVKLART ska den vara från D&G och kosta nästan 4000....rackarns! Men jag kan alltid trösta mig med att den inte passar vare sig min kroppsform eller min plånbok! Känns lite bättre...

Man kan ju alltid drömma iallafall...

Från Bubbleroom


Den andra klänningen jag hittade är en klänning som skulle kunna få ta sig in i min garderob. Problemet är att det finns en annan klänning också. Och jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag vill haa....vilket problem va?

Det här är ju en typisk Julia-klänning, och jag älskar den här sortens klänningar. Nackdelarna är att jag har en del liknande innan, och jag har en del plagg i den färgen sen innan.
 
från Bubbleroom
Men jag hade använt den här klänningen myyyycket om jag haft den.

Den tredje potentiella klänningen att ta sig in till mig kommer från Nelly.com
Den är lite annorlunda med sin virkade överdel, och jag gilla't! Nackdelen är att jag inte vet om det är en sån färg som jag skulle använt..



Är det bara jag som tycker att nedre delen på den här modellens ben är VÄLDIGT kort? :S
Typ från knät och ner..



NU MÅSTE NI HJÄLPA MIG ATT BESTÄMMA!! Alla som tittar på det här inlägget är nästan skyldiga att lämna en röst på någon av de två sista, samt en motivering! SNÄLLA!


Kommentarer
Postat av: Ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissiiiiiiiiiii

Den sista, och ja, jag ska ge dig många bra anledningar!:P

1: (given!) Du säger att du har NÅGRA liknande? Julia, allvarligt talat, din garderob BESTÅR av liknande!

2: Den tredje har snyggare volanger än den andra!

3: Den tredje kommer vara skitsnygg på dig för den är skitsnygg på modellen och du ser typ ut så (dock lite blondare hår, men ändå!)

4: Du kommer se AWESOME ut i den färgen, jag vet det!!!

TA DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!! TAAAAAAAAAAAAAAAAADEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!

2010-04-07 @ 13:32:59
URL: http://metrobloggen.se/anewlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0