MATSÄCKEN

Samtal mellan Elin och Karin idag på lunchen:

Elin:- Alltså gud jag åt så himla mycket i LA förra veckan. Jag kan typ inte bli mätt! ( skämtsamt)
Karin:- Ahh...då blir väl matsäcken så här eeeh...så här eeehh...
Elin:- MAGsäcken?
Karin:- AA just det..då blir väl matsäcken så här eeeh...så här..
Elin:- Karin, MAGSÄCKEN
Karin:- Ah just det. Det är väl då magsäcken blir stor typ, så man inte blir mätt?
Elin:- Va?
Karin:-Det är väl då magsäcken blir stor typ, så man inte blir mätt?
Elin:- Va?
Karin:- Det är väl då magsäcken blir stor typ, så man inte blir mätt?
Elin:-Aha. Alltså jag och min pappa.....


Båda sitter och stirrar på varandra md helt oförstående ögon. Hela samtalet blir utdraget över flera minuter.

Påstå inte att de är efterblivna de där två! :D

Jag älskar min klass! :P


Kommentarer
Postat av: EEEKAN

GILLAR STARKT!

2010-04-14 @ 15:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0