;PPp;Pp

Facebookanvändare världen över verkar ju ha fått någon slags fnatt. vart man än vänder sig så ser man bara massa P:n. ;Pp;Pp P;;P;P

Ni vet nog precis vad jag menar!

Och precis som resten av vår lättpåverkade värld så skrattar jag lika mycket varje gång någon lyckas sätta huvudet på spiken!

1. "Salem al Fakir ringer: "Keep on walking" "Okej" så stannar man ;ppPPpPPPppp"
2. "Sean banan ringer: "KÖTT FIFÄÄN", så är man vegetarian ;pPPpPp"
3. "Morsan ringer: Vad gör du? "är med Simba", så är man med Scar ;pPpPpPpPp"
4. "Skogsturken ringer: vem vare som kasta?! " vet inte", så vet man ;PppPppP"
5. "Darin bah: Why does it rain? -så regnar det inte! ;PpPPPp"
6. "Satan ringer: "Kan jag få din själ" "javisst", så är man ginger ;PP;p;Pp"
7. "Beställer pizza: "Hur lång tid tar det?" "15 min", så tar det en kvart ;PPpP"
8. "Rivstart ringer: "Va heter du?" "Jonas", så är man anonym ;pPppPPp"

Så, pallra er nu på och gå med i de grupperna!

Passa på att gå med i världens mest awesoma grupp: "Man får va pingviner"! Vi vill inte förtrycka någon ras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0