The Garden Collection

Idag har det varit en bra dag!
En svenskapjäs avklarad, en religionsredovisning utförd och...ja, inte så mycket mer än så, men ändå!
Sen gick jag, Cissi, Lundborg och så småningom Lydia till Super Sushi, och sen gick jag och Cissi lite i affärer. Lydia hängde på en liten stund. Eller ja, lite, det vill säga vi klampade runt i i princip alla affärer i Nordstan med stackars Albin i släptåg:P. Men vi hade skoj iallafall!

OCH, när vi gick in på HM fick vi syn på en jättefin tunika från The Garden Collection- vi var bara tvungna att köpa den! Båda två! Jag hittade också en väska på Sisters.

När jag kom hem så väntade ett paket från Nelly med klänningen jag beställde häromdagen.
PLUS att Reeekan var i skolan idag och hon hade med sig conversen från L.A. Oj vad man saknat henne:D (L)

Det är var jag kallar en bra dag!









Kommentarer
Postat av: avundsjuk tjej

åhhhhh, vilken riktig partypingla du kommer att vara i sommar! Speciellt med ditt nya hår ;) hihihhi alla inköpen ser skitsnygga ut (Y) TUMMEN UPP

2010-04-12 @ 22:22:21
Postat av: EEEKAN

ÅÅÅH jag har saknat med också :D<3 men vilka fina kläder du hittade då?!

2010-04-14 @ 15:55:55
Postat av: CC

satsig du är som tar egna bilder, lägger upp och sån skit;) SJÄLV tog man ju då bilder från H&Ms hemsida och klippte ihop, hahaha! Osatsigt som bara den xD

2010-04-14 @ 16:44:55
URL: http://metrobloggen.se/anewlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0