31 Augusti

Detta inlägg skrives från soffan, framför 2½ Men, med en kopp te och trötta ben. Dagen har innehållit skola, lite mer skola, mattehandledning, körskola och innebandyträning. På träningen var Viktoria, som jag inte träffat på ett helt år! Hon har varit i USA och kom hem i juli. Det var riktigt kul:D! 

Imorgon ska jag gå upp odrägligt tidigt för att köra halkan på Stora Holm Trafikövningsplats. Jag kan inte ens börja beskriva hur nervös jag är. Trots att alla jag pratat med försäkrar mig om att det inte är något att vara nervös inför, så hade jag hellre haft dubbellektion i fysik. Det säger ju en hel del! Jag lovar att jag inte kommer klara det! 

Fyyyy. Fyfyfyfyfyfy. 

Efter det ska jag hem och sova, för jag kommer vara sååå död!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0