Egoboooooooost

Heeeeeheheheheheej

Idag var en riktig tröttdag. Ville gå hem heeeela tiden! Jag lovar att jag var den enda.
Fick briljera med mina icke-existerande politikkunskaper idag på samhällskunskapen. Tur att man hade Anna och Stjern som kunde iallafall, och inte blandade ihop Maud Olofsson och Mona Sahlin.

Succé nummer två kom på körskolan. Körde nästan på rött ljus. Riktigt bra där Jules!

Kom just hem från havet, där det satt en äcklig gubbe i buskarna. Vad han gjorde där vill jag inte veta. Jag packade ihop mitt pick och pack och drog på ett ögonblick! Creepy.

Nu har jag bänkat mig framför fångarna på fortet. Finns inget bättre!
JUST DET! Fick väääärldens bästa present av Cecilia idag! Egoboost av Blondinbella:D! TACK CISSI (L)
Har redan läst halva. Nej jag är ingen geek.

Kommentarer
Postat av: CC

Hoppas du läser brevet också!! (och om du inte hittar det så ligger det förmodligen i din väskas lilla fack;))

2010-08-31 @ 15:39:32
URL: http://spiralling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0