ONÖDIGT INLÄGG. LÄS INTE.

Mardrömsdagen nummer ett idag när det kommer till skolämnen!!
Först svenska med KG (=vill skjuta huvudet av sig efter trettiofem sekunder max)
Sen fysik. =vill hänga sig bara vid tanken
Efter det; kemi. Räkna ut saker som man inte kan se. Fan vad skööööj!
Sist biologi, vilken som tur var var inställd idag:D!

Min smarta pappa trodde att träningen var tidigt idag, så där satt vi, han, jag och Åsa två och en halv timma innan träningen som tre fån. Sen åkte vi hem och åt bullar med "mormorshosta" som vi hörde någon säga på Gotland:P

Träningen var lite pinsam, för jag kände mig lika stel som en gipsfigus ungefär. Men smidigheten kommer nog (annars vet jag inte vad!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0