So long!

Klockan är 00:49 och jag sitter och kan inte sova. Har packat klart allting och bara väntar på att få gå upp och åka till flygplatsen nu i princip. Imorgon är det ju AYIA NAPA som gäller! :D

Jag kommer verkligen sakna er mina läsare!
Och jag menar det faktiskt med hela mitt hjärta!

33% av mina läsare flyger ju med ner nu med en gång, så henne saknar jag nog inte så mycket. Det var du det, Lydia! :D
Den andra tredjedelen av mina läsare kommer ner om en vecka, så dig kommer jag sakna i en vecka innan vi ses igen! :D Men då ska det bli åka av! Cissi; c u in a week!
Och den sista delen av mina läsare kommer jag definitivt sakna och gör det redan, för vi ses inte förrän skolan börjar! Lundborg, du skulle följt med! Nu är det ditt fel ifall du får grin-samtal mitt i natten för att jag saknar dig så! ;)
Och om det nu är någon annan som har trillat hit så kommer jag säkert sakna dig förskräckligt mcket också!

Anyhow, nu har jag lite smått panik här. Jag har ont i huvudet och är förkyld, och chansen är ytterst liten att jag ska hinna kurera mig under natten, eftersom natten är nu, och vad gör jag? Ja inte sover jag i allafall.

Har som vanligt packat ner mig alldeles för mycket, tänkte jag skriva. Packat med mig ska det såklart vara. Men den här gången är det en del ovanliga saker som får joina mig på Cypern. Vad sägs som en osthyvel, en äggdelare och Kalles Kaviar? Kan man bli mer svennig eller? -__-

Nej nu ska jag ge sömnen en sista chans!
33% (1) Ses om några timmar!
33% (2) Ses om en vecka!
33% (3) Ses när skolan börjar!
Random: ehm...hej

Kommentarer
Postat av: CC

HAHAHA! Ni har minsann tänkt på allt med äggdelare, kaviar och osthyvel, GILLA!;)

JAG LÄNGTAR IHJÄL MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGG!!!!

2010-08-02 @ 22:27:17
URL: http://spiralling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0