Dagens tips!

DAGENS TIPS, DAGENS TIPS, LA-LA-LA-LA-LA DAGENS TIPS!

Dagens Tips är för er som har tråkigt på mattelektionerna!
Allt du behöver är en miniräknare, mycket tid, och en stor dos envishet.

Instruktioner:

1. Sätt på din miniräknare.

2. Skriv in 1+1 och tryck på Enter.

3. Tryck sedan +1 en gång till, och när du sedan klickar på enter kommer räknaren räkna uppåt.

Som ni ser här på bilden har jag hållt på ett tag!
Tolvtusentrehundrafyrtiofem. Slå det ni!:D





Frågan jag ställer mig nu är om detta är något att vara stolt över.....


Kommentarer
Postat av: ingen du känner, anonym fräck tjej.

Vill du verkligen ha svaret på frågan? ;)

2010-02-01 @ 22:03:40
Postat av: coach

är det sådant här du sysslar med när du tackar nej till match?!?! :)

2010-02-01 @ 23:25:55
Postat av: Julia

therese: haha, ja det klart:P! Man får väl prioritera här i livet? ;D

2010-02-02 @ 18:41:22
Postat av: coach

så dåligt... ganska töntigt att ha med sig miniräknaren till träningen....sitta på genomgång... men men, så det är när man är ett mattesnille...

2010-02-02 @ 22:59:13
Postat av: Julia

Töntigt? TÖNTIGT? Okej jag vet. "mattesnille"...uppfinnaren av det citatet kan ju inte ha mycket i skallen :P

2010-02-03 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0