Fredagsmys

Hur kan jag vara trött?
Vet ni när jag lade mig igår? Vet ni det? Nej.
Klockan SEX! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Hallåå? What's up med det liksom? Händer en gång om året...om ens det!
Men jag hade mina anledningar, när man har migrän är det det enklaste sättet att bli av med det! (Och kom inte här och säg att jag whinar nu!)

Hur som helst är det ett smärre mirakel att jag kan vara trött efter att ha sovit cirka elva timmar.

Vi åt just fredagsmys här hemma!

(Hm..nu dök frågan upp om man faktiskt kan ÄTA fredagsmys. Det betyder ju mer att man ska ha en mysig fredagskväll. Inte direkt att man ställer sig vid spisen och lagar fredagsmys för tre personer. Nej det låter ju bara schizofrent. Å andra sidan, vem påstår att jag inte är schizofren? Inte jag iallafall. Det här tåls att tänka på....får nog omformulera mig under tiden.)

Vi HADE just fredagsmys här hemma! Och vi åt bruschetta!
För er som inte vet så är bruschetta en himmelskt god uppfinning som endast kan ha skapats av Gud själv, det vill säga någon i min släkt. Min släkt är Gud nämligen. Det har jag bestämt. Det får ju jag eftersom jag delvis är Gud.

Det är iallafall bröd med tomat och lök och mozarellaost över som man har lagt in i ugnen. Där får det ligga tills osten har smält och sen äter man. Och njuter big time!


FÖRE


EFTER



Ber om ursäkt om det här inlägget förvirrar en del. Oklart om det här är en bieffekt av tröttheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0