GET OUT BEFORE IT'S TOO LATE!

Vet ni?
Vet ni?
Vet ni?
Vet ni?

Jag har målat om på mitt rum!:D

Det kändes som om det var dags. Och ett tips till er alla; låt aldrig, ALDRIG en sjuåring designa ett rum helt efter egen smak. Då finns risken att det blir gult med en bård med hästar. Det hände mig. Inte kul. Alls.

Nu är iallafall hästbården borta (FINALLY), och det har blivit vitt och rött. VN. (Ny förkortning; Very Nice).

Jag använder bara det här som ett avskräckande exempel.
Flickan som bodde i det här rummet älskade färg. Mest av allt gult. Hon älskade även hästar.
En inte så vacker dag för tio år sen så åkte hon och hennes föräldrar till färgaffären. Där valde flickan ut en kycklinggul nyans att måla sitt rum med. Mamman lyckades pruta ner färgen ett par toner. Som tur var.
Sen rotade även flickan upp en bård med hästar och föl  och gröna ängar, och den tyckte hon mycket om.
Det blev en total makeover. Till och med Nalle Puh kom med på ett hörn.
Nu blev det plötsligt Extreme Makeover; Home Edition.

Nu slutade den här sagan lyckligt, men det är inte alla som har sån tur.
Om du känner att du fastnat i färgträsket så kan du ringa till mig för att få rådgivning. Ring till en med erfarenhet inom branschen.

 Annars kan DU bli nästa offer.



Det där groteska monstret till vänster i bild, brevid spegeln, det är mycket modern konst. Målad någon gång runt milleniumskiftet av samma flicka som designade rummet. Ni förstår ju själva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0