Just fucking google it!

Idag har jag konstaterat en sak.
Nämligen att GOOGLE IS MY FRIEND!

Jag använder nog google mer än någon annan. På hela jorden. Det tror jag.

Saker jag har googlat idag:

Checkpoint Charlie
Anna Lindh
Felsms
Vem äger zebran?
Hur lång tid tar det att flyga till Polen?
Semledagen
lexin
saker man kan göra när man har tråkigt
Europakarta
Vad händer om man äter för gamla vindruvor?
Google
Google is my friend

Och så vidare, och så vidare!

Ni förstår ju! Fatta vilket busy life jag lever! Helt sjukt.
Jag till och med googlade Google. PÅ GOOGLE! Den sidan är helt awesome. Awesomeness personifierad. Typ.

Det här hittade jag när jag googlade Google. Intresseklubben antecknar?
Intresseklubben...undra om det finns en sån klubb.

Bäst jag googlar det!


EDIT: Jag var tvungen att gå med i fem olika Facebook-grupper nu där vi hyllar Google. Bara för att visa min ståndpunkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0