Lära sig från sina misstag...

Idag har varit en sån där dag igen. Där det går precis som det inte ska gå.
Till exempel så lyckades jag göra bort mig på programmeringen. Igen.

Tanken var att vi skulle konstruera en While-loop som avbröts när ett visst resultat hade uppnåtts. Då skulle man skriva "Break" i sin programmering.
Jag skrev "Break".
Trots det så lyckades jag skapa en loop som bara kördes och kördes och kördes och kördes och kördes och kördes och kördes och kördes.....den stoppade ALDRIG.
Där satt jag , som en IQ-befriad idiot och såg på medan min dator hängde sig, utan att jag hade en chans att komma in i programmet och kunna stoppa det.

Nothing else to do än att starta om datorn.

Försöker igen och rättar till det som blev fel. Startar programmet och det bara kör och kör och kör och kör och kör och kör och kör och kör....det stoppade aldrig IGEN!
Snacka om att få en Deja Vu. Fick starta om datorn en andra gång...piiinsamt!
Jag är verkligen bra på att lära sig från sina misstag!

Till slut fick jag sitta som ett fullkomligt retard nästan ensam med läraren ( två andra små retards var också där;)), och få egen genomgång.

BRA JULIA!

Kommentarer
Postat av: Tuff tjej, inte retard någonstans, probably the most not retard in the world so att säga...

Kalla inte mig retard!;O

2010-02-05 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0