SURPRIIISE!

Igår träffades vi som sagt hemma hos Elin.

Vår tanke var att fira en kompis lite som fyllt år, men varit bortrest, så vi sa åt honom att komma en timma senare än alla andra.
När jag kom dit så var E och E i full gång med att fixa ihop en plansch som present, mycket fin blev den måste jag säga!

När V kom så gömde vi oss alla i köket med serpentiner redo, och E gick och öppnade för honom.
"Du är först här, alla andra är sena" sa hon.
Så gick han in i lägenheten och BAM, då hoppade vi fram och överraskade honom! Sällan har jag sett en så förvånad människa alltså:D!
Det var riktigt roligt!

Det är ju nästan en sån där sak som man vill göra en gång i sitt liv, sånt som man ser på filmer när de har surpriseparties.

Vi beställde pizza, tittade på OS och förgyllde kvällen med en massa roliga lekar!
Det blev en jättelyckad kväll och jag hoppas att det händer igen!
Tack E för att vi kunde vara hos dig, du hade planerat superbt! ;) (L)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0