Diablo-Lord of Destruction

Hejsan!
Helt värdelöst det här, har inte skrivit sen ett par dagar efter jul. Jag har ju lov och har tagit vara på tiden så gott jag kan!
Nu är det dock bara ett par dagar kvar.

En stor del av tiden har jag tillbringat med världens bästa spel: Diablo. Jag svär på att det är det roligaste som finns! Man har en speciell gubbe, finns flera att välja mellan, och sedan spelar man i olika världar och utför olika uppdrag. Skooj!

Hur som helst så har inte min blogg levt upp till sitt namn det sista: I Think Too Much. Jag verkar inte ha mycket i skallen för tillfället. Men enligt mina beräkningar borde det blixtra till snart, och då kommer en fin text där jag tänker för mycket igen!

Stå ut så länge! ;D


Kommentarer
Postat av: alyid

Nu är du på väg hit hoppas jag.. då ska vi minsann spela ;)

2010-01-22 @ 18:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0