Mitt nya liv

Hej kära vänner och ursäkta för dålig update som man säger i bloggvärlden. He-He.

Jag har varit hemskt upptagen de senaste dagarna, med oerhört viktiga saker. Igår hade vi stort partaj här hemma för att fira att jag gift mig med Biologihäftet. Vi har flyttat in till mitt skrivbord och hänger där dagarna i ända.
Bröllopsmaten var ytterst god, dock innehöll den någon ny sorts bakterie som gör att vi  faktiskt kan hantera syrechocken som råder i världen. Den bakterien lever nu i oss och vi kan hantera syret på ett väldigt effektivt sätt. Den håller nu på att överföra DNA till mina celler och jag har bestämt mig för att kalla den för Mitokondrie. Fint va?

På grund av allt som hänt har jag inte kunnat sova mycket, så jag ber om ursäkt ifall det här inlägget kan verka lite förvirrat. Finns risk att jag bara inbillar mig vissa saker, börjar nästan tro att jag är schizofren!

Vi hörs om ett par dagar när jag genomgått förvandlingen till en eukaryot heterotrof cell- på riktigt!


Mitokondrie. Är han inte bedårande?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha, det tråkiga är att det här med att gå natur har gått så långt att jag faktiskt sitter här och vet vad du menar, OCH skrattar!

PÅ ALLVAR! JAG BEHÖVER BOTEMEDEL!!! :(

2010-01-20 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0