Moraltant!!

Vet ni vad jag inte tycker om? Moraltanter.
Vet ni vad jag har hittat för moraltant?
Det här testet. Snarare de här frågorna. Eller mer intervjun. Typ utpressning. Men "#%¤, den här förjordade GENOMONDA UNDERSÖKNINGEN!

1. Vad heter du?  Julia
2. Håller du alltid vad du lovar? Klart jag gör! Jag är definitivt bäst på det. Av alla jag känner.
3. Ljuger du aldrig? Nej? *duh* (viftar lite coolt med handen  och himlar med ögonen några varv)
4. Hade du några nyårslöften i år? En hel hög!
5. Vilket var det svåraste? Att inte äta godis...fram tills sommaren
6. Har du hållt det nyårslöftet? Naturligtvis!
7. Hur länge? Ända sen nyårsafton såklart!
8. Hur länge? ...ända sen skolan började då då.
9. Hur länge? Men SABLAR vilket tjat! Jag kan väl ha råkat äta godis varje helg sen nyårsafton! Nöjd nu?!


Herregud. Är det mitt fel att jag är så snäll? Jag gör dem ju bara en tjänst, ingen godis vill väl sluta sitt liv ouppäten. Cheez...

Kommentarer
Postat av: En Stakel

jag tycker du är en riktig pangbrud! Dock borde du få lite mer kött på benen. ps. DIN MAMMA kan vara en moraltant..

2010-01-22 @ 18:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0