"Städa"

Jag har haft såååå mycket att stå i idag bloggen så du ska bara veta!

Jag vaknade klockan tio av en alldeles för verklig mardröm, vilket gjorde att jag inte kunde somna om. Jag gick upp och kollade på Vänner. Till klockan tre. Fem timmar. Fem. FEM!!!

Sen tog jag mig i kragen och gick in i mitt sovrum.
"Nu jäklar alltså, idag, idag ska jag uträtta stordåd! Jag ska STÄDA!" , Tänkte jag nöjt för mig själv. Kan hända att jag sa det högt. Fortfarande oklart.
Jag öppnar min skrivbordslåda och möts av gud vet vad. Gräver lite, och det är DÅ jag hittar en massa magneter!!
Sen (utan att ha rensat i lådan bör tilläggas) så öppnade jag nästa låda, och vad hittade jag där? Joo, WHITEBOARDPENNOR! Wihoo!!

Och det var någonstans där det spårade ur.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha, kamma dig tjejen! ;)

2010-01-31 @ 11:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0