Va? Vadå "Nolifer"?

Idag (eftersom jag inte har något bättre för mig), tänkte jag sätta ihop en liten vägledning till er väldigt många läsare som undrar hur man får till en riktigt slappdag à la Julia!
(Av någon anledning kallar folk mig Nolifer...fattar inte varför=S)

1. Sätt dig i soffan med alla saker du kommer behöva inom ett behändigt avstånd. Det värsta som kan hända är nämligen att du behöver resa dig upp. (Gud förbjude!)

2. Sätt på en film alt. en bra serie (I mitt fall Vänner)



3. Hämta chips OCH ostbågar! (De följande stegen beskriver det mest delikata av alla snacks. Förutom choklad.)



4. Ta ett chips.



5. Lägg två ostbågar på chipset. (TIPS! Ostbågarna kan krokas i varandra för maximalt antal bågar på ett chips.)



6. Lägg på ett till chips.



7. Ät! (TUMMEN UPP!)



Se där! Nu har du provat på mitt liv för en dag. Oslagbart huh?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0