vadå matteläxa?

Jag har just* fått oroväckande nyheter. Vi har matteläxa till imorgon.
"Hmm, bäst jag är duktig", tänker Julia och spatserar in i sitt mycket ordentligt städade rum och sätter sig vid skrivbordet...
...och hittar inte lappen. VEM HAR TAGIT MIN MATTELÄXA?
Måste vara mamma. Eller pappa. Två möjliga skurkar.
Nejnej. Nu har jag det!

Jag glömde** naturligtvis ta en lapp i skolan häromdagen! Börjar jag bli senil tro?
"Hahaha, skrattar åt min egen naivitet, självklart HAR jag ingen"



*Läs: har vetat om det hela veckan men ignorerat tanken på en uppesittarkväll
**Läs: Julia tar en, viker den, slänger den, går hem. "Jag tog ingen Tanya, I swear!!!!


Kommentarer
Postat av: julia skrev det här själv

Hej julia! Jag tror säkert att du gjorde matten, du vågade bara inte säga det för att du trodde att alla skulle skratta åt dig :/ men det är okej! OKEJ?

2010-01-22 @ 18:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0