Gotland och Visby dag... X

Hallå

Är väldigt trött. Kom just hem efter andra dagen på jobbet, och jesus vad trött man blir i fötterna! Cafeet har en stor uteservering i en gammal ruin, så det blir mycket spring fram och tillbaka när man ska ta in disken! Men det är väldigt kul, och de jag jobbar med verkar sjyssta de också.

I övrigt trivs jag här i Visby. Har bara ett problem, och det är det här med att handla mat och andra nödvändigheter. Idag till exempel skulle jag in en snabbis på Coop för att köpa kuvert, och vad kommer jag ut med? En påse godis..
Vad hände där liksom?

Naae nu drar jag mig in i duschen, Ciaaoo


Kommentarer
Postat av: någonsomabsolutintekräverettvykortverkligenverkligeninte

Kuvert säger du..? Betyder det att du tänker skicka vykort? ;)

2010-07-01 @ 21:28:24
Postat av: CC

Säkrast för dig att du köpte kuvert för att du är på väg att skriva ett kärleksbrev till mig!!;)<3

2010-07-02 @ 20:03:13
URL: http://metrobloggen.se/anewlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0