Jobbbb

Nuuuu har jag nyss kommit hem från jobbet! Vädret är strålande, sol och bar himmel! kan inte bli mycket bättre.
Igår fick jag prova på jobbet som servitris för första gången, det var rätt kul men mycket att hålla i huvudet på en och samma gång. Som tur var var jag bara hjälpreda och gjorde lite olika saker, och jag är imponerad över hur de kommer ihåg allting! Det blir några timmars jobb ikväll igen, så jag fick änna springa in på HM och skaffa fram en svart skjorta. Igår lånade jag en , men så kan man ju inte hålla på hela ti'n jöööö!!!!!!!!!!!

Jag och Jennie hyrde Avatar i förrgår, grym grym grym film verkligen. 

Och nu?

Nu slutar jag mitt lilla jag-tror-att-folk-bryr-sig-om-vad-jag-gör-på-dagarna-så-jag-håller-någon-jäkla-journal-inlägg, och hoppar in i duschen!

Ciao på er

Kommentarer
Postat av: CC

Julia,FÖRIHELVETTE!!! Skriv något nytt nu;)<3

2010-07-28 @ 11:03:42
URL: http://spiralling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0