Chaffis på rymmen

Jag firar härmed en-veckas jubileum (elle jaa..igår)! Jag har inte skrivit på en vecka!

Det var alltså helt medvetet och inte alls så att jag glömde eller inte orkade! Men nu är jag back :D

Helgen bjöd på melodifestivaltittande hos en vän med andra vänner, och en bussresa som kunde gått bättre!
Vi sitter på bussen, då det hörs en duns (någon unge hade kastat en boll eller dylikt på rutan). Chauffören tvärnitar, hoppar ur bussen och springer iväg. (och rackarns vad han sprang!)
Jaha?
Där satt vi, lite småförvånade sådär, och väntade tålmodigt (läs: mycket irriterat) på Return of the Chaffis. Bara det att den aldrig kom.

Efter en kvart så hade folk kommit ut från husen runt omkring och vi ringde polisen, i tron om att chauffören kanske var skadad eller något. Polisen kom, personal från Göteborgs Spårvägar kom, den enda som inte kom var busschauffören.

Till slut tog vi en annan buss, men missade obönhörligen 22:55 tåget och fick vänta en halvtimma på Lindome Station. Men det gick ingen nöd på oss^^

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0