Friis and Company made my day

Idag stannade jag hemma från skolan eftersom jag inte kände mig särskilt frisk. Sov till elva och sen var jag tvungen att åka in och hämta läxböcker i skolan, så det blev en tripp dit iallafall.

Råkade visst snubbla in på FannyMichel vid järntorget också. Där hittade jag en topp som stog och skrek JULIAAAA JULIAAAA. Alltså bokstavligt talat.
Den såg så ensam och ledsen ut där den hängde på sin galge. Alla gick förbi den, som om den vore osynlig. Men inte jag. Julia, räddaren i nöden tog sig an linnet som en skyddsängel och skonade den från ett öde bortom all tanke. Gud så snäll jag är.

Glömde jag nämna att det är ett så Julia-igt linne som man kan önska sig?
Tror du mig inte då eller?
Let's take a closer look, shall we? :D

1. Smock (och där var det bevisat, men let's keep going...)
2. SMOCK
3. Korallfärgat (färgen som gud (=Julia) älskar)
4. Enda kvar i en fungerande storlek (WHATUUUUUUP)

Jag sa ju att det var Julia-aktigt.
(Jag slår också vad om att minst Lydia och Cecilia suckar över att ÄNNU ett smocklinne tagit sig in i min garderob, men ni får helt enkelt stå ut. Det blir inte svårt för det är sååå fiiint :D:D)






Kommentarer
Postat av: din idol!

hahaha! Visste väl att du inte skulle kunna hålla dig borta från klänningen! ;)

2010-03-06 @ 02:09:31
Postat av: Anonym

gud vad fiiiint! :D Som gjord för julia!

2010-03-06 @ 19:30:24
Postat av: cool tjej 92, typ har alltid rätt och så...

jo, jag suckar väl lite, men när du visade denj insåg jag att den är fin. Besides, om du nu passar väldigt bra i något, varför skulle du inte ha många olika exemplar av det? Jag ska med leka i smocklinnen á la julia i sommar;)

OJ, lång kommentar:S Tjatig som vanligt, ehehehe

2010-03-07 @ 09:28:05
URL: http://metrobloggen.se/anewlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0