Out the window

Det har hänt en liten konstig sak med min dator.

Ena dagen sitter jag och surfar på facebook, glad i hågen, som jag brukar. Jag stänger av datorn och nästa gång jag startar den så kommer jag inte ens in till startsidan.

?

Jaha, tänkte jag då, oteknisk som jag är. Det är säkert bara tillfälligt.
Femton sekunder senare står jag och svär eftersom det inte funkar med NÅGONTING!
(Eftersom alla mina tester som jag är kapabel att göra bara tog femton sekunder så kan ni ju lista ut hur duktig jag är på sån här skit).

Pappa tog hit sin kompis, och vet ni vad han kom fram till?

Det fanns inte ens windows på datorn.

Niggah say WHAAAAAAAAAAAT??????

Hur fasen gick det där till? har jag intet ont anandes lyckats komma åt en hemlig knapp som tar bort allt allt allt på datorn? Till och med windows?

Shieet. Rätt imponerad av mig själv måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0