Vad menar du egentligen??

Idag fick jag höra en mindre trevlig sak.

Imorgon är det så att jag tänkte skaffa ett gymkort nu när innebandyn börjar ta slut och sådär.
Pratar med mamma om det, och vad är hennes kommentar?

"Ja...jag kan ju förstå ifall du vill ha ett gymkort...". *Tittar på mig*

Ursäkta?
Är det något du försöker säga mig eller?
Menar du att jag kanske borde tänka mig för kanske?

Jag har bara en sak att säga:
DET ÄR INTE MITT FEL!!
Man kan inte köpa hem påskgodis en och en halv vecka INNAN påsk! Vad fasen tror hon..ska jag bara låta skålen stå eller?

HAHAHAHA

Nej vet ni vad. En ny lag skulle vi fixa. Göder man sin dotter/kompis/sambo/vem det än är så är man skyldig denne person ett gymkort utan några som helst gliringar!



INTE MITT FEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0