Göteborg Cup

Då var gruppspelet färdigt i Göteborg cup, och vilka gick obesegrade ur det? Jo, det gjorde Lindome! Inte nog med det, att inte släppa in ett enda mål under matcherna är inte illa!
Nu har väl egentligen inte jag så mycket att skryta med eftersom jag inte spelat någonting, men det är ändå mitt lag och de är grömma!

Spelade första matchen idag, inte så mycket men roligt var det! En sjuk hejaklack hade pallrat sig dit också, inte illa...

Sen lyckades flickor 13 vinna hela cupen också, en bra cup för libk än så länge:D


Imorgon blir det slutspel, med antingen Kungälv eller Kävlinge som motstånd i första matchen. Personligen hoppas jag på Kävlinge, för vi har alltid haft lite svårt för Kungälv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0