Halterneck från Gina Tricot

Idag har jag varit inne i stan och letat efter shorts, men hittade inga. Däremot hittade jag naturligtvis annat som jag ville ha!

Den här klänningen såg jag i en tidning för typ tre veckor sen och har varit inne på Gina Tricot säkert fem gånger och kollat om den finns, men icke. Idag hade turen dock vnt, och den fanns! Självklart fanns den inte i min storlek i stan, så vad gjorde jag? Åkte till Frölunda Torg. Själv. Mobbad och ensam.

Där fanns den, så nu har jag äntligen fått tag på den:P.
För er som inte ser något speiciellt med den så är den ganska Julia!

Dessutom hittade jag ett par örhängen!


PS: Idag var det TÅRTKALAS på vår skola! Ät så mycket du orkar mellan tio och två var mottot! Jag VISSTE att det fanns en bra anledning till att jag valde kitas!! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0