Poor Kissie

Hejhej!

Idah har jag spenderat all min tid i en innebandyhall, trots att jag egentligen borde stannat hemma.
Så kaxig som jag var igår då jag hävdade att jag skulle spela även om jag var sjuk, var jag inte idag. Det blev inget spel för min del (okej, två avlastningsbyten), så det uttalandet fick jag svälja med hull och hår!
Jag rekommenderar ingen att gå runt i en tropisk regnskog, för så varmt var det därinne, om man har feber. HEHE

Hur som helst, var det någon som såg Bella&Tyra show igår? Det var ju det galnaste jag sett alltså. Fy farao vilken otrevlig människa! Det var Kissie som var gäst då, för er som inte såg.
Jag förstår inte hur man med gott samvete kan sitta och vräka ur sig otrevligheter till höger och vänster till två tjejer som inte gjort något för att förtjäna det. Hon hävdar att hon är så himla trevlig i verkligheten, kan hon inte förstå vad hon hade tjänat på att visa upp sitt riktiga jag då? Finns inte en chans att någon kan vara så otrevlig som hon var.
Gud, jag blir nästan upprörd.

Mina braiga teammates fixade hem två segrar idag iallafall, vilket garanterar oss en plats i slutspelet. Får nu hoppas att vi vinner imorgon också! Hoppas även att jag är frisk till imorgon, för jag vill verkligen verkligen spela! Har sett fram emot den här jädra cupen så länge nu, jag VILL JAG VILL JAG VILL!!!

Godnatt alla kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0