Prov prov prov prov

Åhhhh jag vet väl att jag har dålig uppdatering!!!

Förlåt då.

Anyhow, idag startade Göeborg Cup här hemma i Götet, men lagom till det så fick jag lätt feber och ont som satingen i  nacken. Så det blev till att sitta och skrika på bänken istället. De vann iallafall tjejerna, så det var ju skoj! Men nu verkar febern ha lagt sig så imorgon är jag fit for en rejäl fight förhoppningsvis!

Nu ska jag snart hem till Jennie som har bestämt sig för att laga en hel massa mat och bjuda oss på. Inte tackar jag nej till det inte! ;D

För övrigt undrar jag ifall alla lärare drabbas att tillfälliga stressattacker så här års. Det är ju inte en liten hög med uppgifter och prov och inlämningar och redovisningar som vi har just nu!

Kemiprov, naturkunskapsprov, fysikprov, psykologiprov, matte C nationella, matte D prov, labbrapportsinlämning, hemtenta, religionsdebatt, programmeringsprov, programmeringsinlämning, engelskaredovisning, tyska nationella, idrottsinlämning, samt en liten redovisning i fysik. Jesus vilken tur att du gjorde den liten Maria! Annars hade det ju funnits risk att vi faktiskt fått sitta dygnet runt nu ända fram till lovet. Men det löste ju alla våra problem!

Jag hatar lärare.


Kommentarer
Postat av: CC

Hahaha! Bitter tjej som skriver??:P Du, vi i våran klass är ju sånna starka och bra personer, så vi kommer klara det här ändå (eh,jagkommersnartbrytaihopmenändå!:S)

2010-05-15 @ 12:09:12
URL: http://metrobloggen.se/anewlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0