Julia vs Golv

Matct mot Stenungsund stod på schemat idag, vilken vi lyckades vinna.
Först matchen för mig på lite ca en månad om jag räknar rätt, och gudarna ska veta att det märktes. Trött var jag, konditionsmässigt och ben-mässigt, men skoj var det ändå! Innan matchen sade jag till tränaren att jag antagligen inte orkar så mycket eftersom jag inte tränat på länge, vad säger han då? "Du ska spela forward".

Jahaja, man tackar för den!

En bit in i tredje perioden fick jag något sorts raseriattack. På golvet. Så jag tog saken i egna händer och skallade den jäkeln. Det var dumt gjort för då kunde jag inte spela mer.
Jaa och det var allt jag hade att säga. Oerhört intressant, tycker ni inte?!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0